portal

Veelgestelde vragen



Blik op Werk is een onafhankelijke stichting die zich inzet voor kwaliteit op het gebied van alle diensten die bijdragen aan duurzaam aan het werk blijven en komen. Via Stichting Blik op Werk werken verschillende organisaties op de markt voor arbo-, interventie- en re-integratiedienstverlening en inburgeringscursussen met elkaar samen. Voor alle details zie www.blikopwerk.nl

De website blikopwerk.nl is bedoeld voor iedereen op de markt voor arbo-, interventie- en re-integratiedienstverlening en inburgeringscursussen:
werkgevers, werknemers en werkzoekenden
gemeenten en UWV
verzekeraars
casemanagers en HRM-managers
dienstverleners op de markt voor arbo-, interventie-, loopbaan-, re-integratiediensten en inburgeringscursussen.

Neemt u hiervoor contact op met Blik op Werk. Telefonisch op 0900-2545679, of via mail met: dienstverlener@blikopwerk.nl

U kunt hiervoor contact opnemen met Blik op Werk. Telefonisch op 0900-2545679, of via mail met: dienstverlener@blikopwerk.nl

Om te registreren heeft u een verificatiecode nodig. Deze heeft u per e-mail ontvangen. Gaat u naar de website https://bow.onderzoek.nl en klik links in beeld op 'registratie continu onderzoek'. U vult daar eenmalig de verificatiecode in. Ook typt u uw e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord in. Zodra u dit heeft gedaan ontvangt u van ons een bevestigings-e-mail met daarin een hyperlink. Klikt u alstublieft even op deze link. Hiermee bevestigt u dat het door u ingetoetste e-mailadres juist is. Wij communiceren voortaan via het opgegeven e-mailadres. Dit hoeft u slechts eenmaal te doen. Daarna kunt u inloggen (met dit correspondentie e-mail adres en zelfgekozen wachtwoord).

Gaat u naar de website https://bow.onderzoek.nl/ en klik linksboven in beeld op 'inloggen'. U typt het correspondentie e-mailadres in en uw zelfgekozen wachtwoord. Als u niet meer weet met welk e-mailadres u moet gebruiken om in te loggen, belt u dan de helpdesk (079-3222997) zij kunnen u verder helpen.

Gaat u naar de website https://bow.onderzoek.nl/ en klik linksboven in beeld op 'inloggen'. Klik op 'wachtwoord vergeten'. U typt het correspondentie e-mailadres in en er wordt een nieuw wachtwoord naar dit e-mailadres gestuurd. Als u niet meer weet met welk e-mailadres u moet gebruiken om in te loggen, belt u dan naar onze helpdesk (079-3222997) zij kunnen u verder helpen.

Log in op de website https://bow.onderzoek.nl/ met uw nieuw aangevraagde wachtwoord (let op dat u de spatie achter uw toegezonden wachtwoord niet meekopieert). Ga naar 'Uw organisatie' en vervolgens naar 'Contactpersoon'. Hier kunt u wachtwoord wijzigen. Klik hierna op 'opslaan'.

Log in op de website https://bow.onderzoek.nl/. Ga naar 'Over het tevredenheidsonderzoek', klik vervolgens op het woord 'hier' (groen in de lopende tekst onderaan de pagina). Er wordt een nieuw venster geopend waarin dit Word document geopend wordt.

Log in op de website https://bow.onderzoek.nl/. Ga naar 'Over het tevredenheidsonderzoek', klik vervolgens op 'Vragenlijsten'.

Log in op de website https://bow.onderzoek.nl/. Ga naar 'Over het tevredenheidsonderzoek', klik vervolgens op 'Planning'.

Bij het maken van deze website is Stichting Blik op Werk ervan uitgegaan dat de tekstgrootte in de browser op de standaardinstelling 'middelgroot' staat. Verder past de website zich aan per device.

Deze website is getest in moderne browsers, zowel op desktops als op devices.
Toch kan het voorkomen dat uw specifieke combinatie van hard- en software problemen geeft (bijvoorbeeld upload problemen met open office documenten). Neem dan contact op met de Helpdesk.

Panteia is een onderzoeksbureau uit Zoetermeer. Panteia voert kwalitatief en kwantitatief onderzoek uit over de volle breedte van maatschappij en economie. Blik op Werk heeft Panteia gevraagd om het tevredenheidsonderzoek (TVO) voor hen uit te voeren. Voor meer informatie zie https://www.panteia.nl/

Panteia is lid van de marktonderzoeksassociatie, waardoor zij gebonden is aan de ESOMAR code. Dit zijn regels met betrekking tot de privacy van respondenten waar leden van de MOA zich aan moeten houden.

Heeft u het wachtwoord gekopieerd? Let er dan op dat u de spatie achter het wachtwoord niet mee-kopieert. Gebruikt u het e-mail adres waar het nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd is om in te loggen? Dat is het correcte e-mail adres.

Indien u bij het uploaden van een opdrachtgever bestand de foutmelding krijgt:

Het bestand dat u probeert te uploaden is geen geldig Excel-bestand / beveiligd met wachtwoord van ons tabblad toelichting.

Kunt u dit bestand opslaan als een Excel 97/2003 versie op uw computer en het dan nogmaals uploaden. Dan kunt u het bestand succesvol uploaden.